Morena Krcmar

Simon Laval

Press Officer

Over Getaround Belgium

Getaround is 's werelds grootste autodeelplatform, met een wagenpark van gedeelde auto's in meer dan 300 steden in 8 landen.

Getaround biedt mensen de mogelijkheid om self-service auto's te huren die gedeeld worden door mensen in hun stad, en onmiddellijk te vertrekken. Verhuringen zijn mogelijk per uur of per dag, inclusief een omniumverzekering van onze partner Allianz et 24/7 hulpverlening. Getarounds netwerk van deelauto's bestaat uit voertuigen van particuliere eigenaars die de kosten van de auto willen dekken, en vloten van professionele eigenaars en ondernemers die willen investeren in de mobiliteit.

Getaround wil een wereld creëren waarin alle auto's gedeeld worden, en het doel van het bedrijf is de mobiliteit te verbeteren, luchtvervuiling aan te pakken en overlast te verminderen, door 24/7 eenvoudige toegang te bieden tot deelauto's, waar en wanneer de stadsbewoners dat willen. Om deze missie te volbrengen heeft Getaround meer dan 400 mensen in dienst in San Francisco, New York, Parijs, Londen, Barcelona, Berlijn en Oslo.

be.getaround.com